25/2/08

Tunning a la carta


7 comentaris:

Anna ha dit...

A la Nuira no la va convèncer el "tunning" que va fer el Roger amb la foto de Sintra, o sigui que va demanar-li que n'hi fes un amb uns arreglillos.....

Nuira ha dit...

OSTIAAAA!!!
Ara sí!! Era a Egipte o Turquia que dèieu que ara estava de moda anar-hi per operar-se? Res de Berlín! demà em compro una guia i una caixa de valiums per anar ben sedada a l'avió!!
Ivete!!! Que tens enveja?!?!?!
Ja ja!!!

Nuira ha dit...

Per cert, m'acabo de guardar la imatge i el títol és brutal! ke kabrons!!!

Regina ha dit...

Jo tamb� em mereixo una compensaci� despr�s d'haver estat penjada al myspace de l'Oriol amb la foto de geganta boja de Solsona!!!! Vull un nip-tuck ja!
Ara s� que la Isa et pot dir: "�stia Nuira quines tetes!"...

Unknown ha dit...

No cal k us digui que el k mes m'agrada
de la foto es akesta preciosa cara no?
Records desde Ciutadella!!

Juanjo

Anònim ha dit...

Va, que ho dic: Osti Nuira quines tetes!!!! Podriem haver coincidit a la dutxa en aquest nou estat de gràcia que tens! Ahi, no, que potser ja no coincidiriem als sopars...ni a les birres...

madonas ha dit...

Cap de setmana a Tunníngsia ja!!!