9/5/08

Una mica de nostàlgia...

9 comentaris:

ivete ha dit...

Ei, què dur!!!
No sé si ho veieu igual, però la pitjor de la foto sóc jo!!!
Quin pentinat!!, però el de les Neus anys 80 també és bo!!!
ivet

Anònim ha dit...

HO HAVEU VIST!!!!! jajaja nenes feu petar!!!!! això és la bomba!!!
de quan és aquesta foto?

Sara

Anònim ha dit...

osti, osti...no tinc paraules...ivet, no portis aquests pantalons al mercadillu del Prim que l'oriol segur que se'ls pilla per a ell...per cert: a aquesta època, a quin centre de menors estaves?...jeje...

Nuira ha dit...

Aquell dia jo (la nuira) feia 19 anys... Si ara en tinc 31.. bé, compteu vosaltres mateixes que a mi em fa mareig!!

Regina ha dit...

òstia....20 primaveres....i on collons anàvem tan tapades! Cagumdéu, amb tot a lloc i aquests jerseiots...les modes han estat injustes amb nosaltres...ei, ningú més té fotos velles? Això fa molt riure! Com ho has fet, Nuira? L'has escanejat?

Nuira ha dit...

Sí, escanejada. Per això no es veu excessivament bé... Ah! i anàvem tant tapades pq. estàvem en ple desembre!!!
Per cert.. això de penjar fotos antigues pot fer molt de mal!!!! però fa molt riure!
L'altre part del concurs pot ser penjar fotos de quan teniem un o dos anyets i jugar al quien es quien...

Anònim ha dit...

M'heu recordat Estació d'enllaç als seus inicis!!!!
Les que estàn més impresionants són la Nuira i l'Ivet.
Anaveu fumades no?

Anònim ha dit...

Estació d'enllaç!!!!...jajaja, o Médico de Familia!!!...que bona....Isa! La pamela ja!!!!

neus ha dit...

Que bo!! ja m'en enrecordo d'aquest dia!! estàvem súper cabrejades amb els perros perque havien de venir a celebrar el cumple de la nuira i s'en van anar de festa i no ens ho van dir!! feia hores que els esperàvem!!! l'únic home que hi havia era l'Arnau.

Que passa amb el meu pentinat, eh!!! je, je

Neus