18/7/08

Neneeeeeees! que això era només l'excusa vil per provocar i perquè totes mostréssim els prínceps blaus que tenim a casa. Que totes en tenim un i sé que hi ha unes quantes perles!!!!! Podríem fer un concurs i fer un premi de consolació (ja ja ja..) per la pobra que guanyi!!! Jo tinc tots els números per emportar-me'l, dubto que ningú el superi!!! Penseu que jo tinc LA FOTO bona guardada però no crec que faci falta treure-la... Em ve una al cap d'un chiquito -uri en calçotets..... bé, ja direu.
NO SIGUEU COBARDES QUE D'AQUÍ EN SORTIRÀ EL CALENDARI 2009!!!!!!!!
Muakis a totes!!!!
(Vaig una mica alegre.... perdoneu....)
Penseu que cada dia obriré el blog esperant una nova meravella.. No em falleu!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Que divertit! va, va, penjeu fotos. Jo no puc participar, perqué ara per ara no tinc princep, ni blau, ni groc ni de cap color. Però m'ofereixo per fer de jurat del concurs, com que no participo seré parcial!

Una abraçada desde Madrid!!!!! estic tiradíssima a l'hotel, dijous en acabar l'acte em vaig emborratxar i encara no m'he recuperat! jajajaja, ja no tinc edat!!!

Sareta