7/6/08


3 comentaris:

Nuira ha dit...

Eiiiiiiiiiiiii!!!
Que xula la foto!!!!
Estic pensant que el roger podrie fer un fotoshop dels seus i posar-m'hi al darrera amb la meva foto de les tetorres, no? quedaria molt natural!!!
Bé, ja veig que feu una cara de felicitat que no us aguanteu..
Sabeu què? avui a l'aroma ha vingut un home guiri.. i sabeu d'on era? de firenze!!! quan m'ha dit d'on era una mica més i em poso a plorar... nostru senyor és molt cruel..
Apa! m'heu alegrat la nit. ja tinc ganes de la pròxima birra a l'abbey. Per cert, avui ha vingut també a l'aroma la cambrera de l'abbey, que no ve mai!!! m'estan posant a prova els nervis!!!!
Petons i abraçades!! us estimo molt a totes!!!!
muuuuuuuuuuuuuuuuuà!

nuira (des de casa... a manresa...)

madonas ha dit...

hola guapa, despres de la pixera de la birra hem vist el teu missatge, quantes coses que t'hem d'explicar!!!!!! moooooooolts petonets,. Fins dimecres a l'abbey: pulardes team

neus ha dit...

que bé que s'hi estava aquí!!!!!

Neus